Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at du får mest mulig nytte av nettstedet vårt. Ved å klikke på «Godta» eller fortsette å lese på nettstedet, bekrefter du at du samtykker til dette. Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke ved å endre nettleserinnstillingene og slette de lagrede informasjonskapslene. Juridisk informasjon.

Godta
Ikke godta

Goodyear “100% Fornøydgaranti”

At du som forbruker er tilfreds er viktig for oss!

 

Med vår “100% Fornøydgaranti”på Goodyears personbildekk blir du en vinner. Hvis du ikke

er fornøyd med de nye Goodyear dekk som du har kjøpt vil vi samsvarende og basert på nedennevnte vilkår erstatte dekkene med nye. Goodyears “100% Fornøydgaranti”er ment å gi deg trygghet om at du har valgt et av markedets beste dekk.

 

Sammendrag av vilkårene

- Retur og skiftning av de aktuelle dekkene til nye må gjøres innen 14 dager fra tidspunkt  dekkene  ble kjøpt og montert. Behold betalingsbevis som må fremlegges ved retur.

Merk! Dersom forbrukeren ønsker å returnere dekkene sine trenger han/hun levere inn: a) e-postbekreftelse for online registrering inkludert dato, b) kjøpsbevis (faktura) og c) utfylt returskjema (finnes på registrerings-siden og må skrives ut og fylles ut før dekkene kan leveres tilbake til forhandleren, hvor forhandleren vil fylle i sin del av returkjemaet).

- En kjøper kan kun under garantien returnere ett sett bestående av 4 dekk.

- Monteringskostnader og pristillegg for nye dekk, eventuelt også returkostnaden dekkes av kunden.

 

Garantien gjelder ikke:

- Hvis dekkene ikke er kjøpt fra en Norsk Goodyear forhandler eller/og ikke montert av et autorisert dekkverksted.

- Hvis ikke alle 4 dekkene er av samme Goodyear dekktype.

- Hvis de returnerte dekkenes mønsterdybde er slitt mer enn 1 millimeter i forhold til mønsterdybde for nye dekk.

- Et eller flere av de tilbakeleverte dekkene har andre skader som rifter, tap av pigger etc.

- De monterte dekkene er av forskjellige modeller eller årganger.

- Returforespørselen kommer mer enn 14 dager etter kjøps- og monteringsdato.

 

UHP

For at dekkene skal bli erstattet under betingelsene i Goodyears «100% Fornøydgaranti», må forhandleren/kunden verifisere at alle andre tekniske problemer med bilen som kan

påvirke kjørekomforten (vibrasjon, støy, fjæring), er løst og ikke påvirker avgjørelsen om å bytte ut dekket.

 

 

 

 

 

Goodyear Norge A/S forbeholder seg retten til å justere reglene og/eller avbryte kampanjen på et hvilket som helst punkt i kampanjen uten forvarsel.

 

Goodyear samler inn og lagrer din personlige informasjon i kampanjeperioden, og den vil bli slettet permanent etter 4 år. Hvis du vil at din personlige informasjon skal slettes tidligere, ber vi deg kontakte nordic_dataprivacy@goodyear.com. Hvis du vil ha mer informasjon om innsamling, lagring og bruk av personlig informasjon, henviser vi til Goodyears personvernerklæring:  https://www.goodyear.eu/no_no/consumer/privacy-policy.html

 

Disse vilkårene har ikke til hensikt å begrense dine rettigheter i henhold til lover, feks om produktet viser seg å mangler ved seg( slik som dette defineres i loven), eller i de tilfeller du har rett til å returnere produktet i samsvar med lov om avstandskontrakter.”

 

«100% Fornøydgaranti» Garanti vil gjelde i tillegg til Goodyears standard leveringsbetingelser 

for Norge. For eventuelle spørsmål knyttet til leveringsvilkårene vennligst ta kontakt med din

nærmeste Goodyear forhandler.